Schifty Rating Pack Coming

This forum should be use to discust players ratings. / Ce forum devrait être utilisé par discuté des côtes des joueurs.
Post Reply
Schifty031
The Passion One / Le Passionné
Posts: 153
Joined: Wed May 10, 2017 4:20 pm

Schifty Rating Pack Coming

Post by Schifty031 »

Salut à tous,

je travaille présentement sur de nouvelle cote de joueur pour la saison 2017-18. J'ai été gravement découragé de voir la piètre qualité des pack gratuit ( en soit très incomplet ) et que les complet coûtent chère.

Donc ayant fait sur EHM, pour STHS je vais en faire un vraiment complet qui va comprendre;

- Tout les joueurs NHL (20% fait )
- Tout les joueurs AHL ( signé ou non par la NHL )
- Tout les joueurs de la ECHL
- Tout les joueurs de la SM-Liiga
- Tout les joueurs de la KHL
- Tout les joueurs de la Extraligua
- Peut-etre plus rendu la

La particularité de ce pack sera en fait que tout joueur pourra d'une certain facon jouer pro.... y'aura des limites, mais techniquement si tues drafté par la NHL, c'est que tu as un certain talent pour y jouer. Donc y'aura pas un gros gap de 20-25 ov entre le farm et le pro, du moin parlant des plombier pro.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi everyone,

i'm currently working on a new rating pack for the season 17-18. I was badly shock to saw the low quality about the free pack ( incomplete ) and the full one cost a lot.

So like i'ved done on EHM, i will make one very complete with ;

- All NHL player (20% done )
- All AHL player (even one havent contract with the NHL )
- All ECHL Player
- All SM-Liiga Player
- All KHL Player
- All Extraligua Player
- And may be more

The main feature of this rating pack will be any player will be able to play pro, technically if you got drafted by the NHL, you have enought talent to play into. So you wont saw 20-25 ov gap between AHLer and the 4th liner of NHLers.
ynohtna
The Addict / Le Drogué
Posts: 770
Joined: Mon Aug 14, 2006 5:15 pm
Location: Vancouver, BC
Contact:

Re: Schifty Rating Pack Coming

Post by ynohtna »

It's a lot of work though... I have dreams to tackle it within my own league but I recognize we don't have the luxury of time.

I'm ok to pay for those guys reliable to do the work and you don't need to worry about this detail in running the league!

Good luck! Looking forward to seeing another entry! The more the better IMO
BFHL Admin/Commish
http://www.thebfhl.ca/bfhl
Now in Season 15, using BRHL Player v2.1 Ratings modified.
Schifty031
The Passion One / Le Passionné
Posts: 153
Joined: Wed May 10, 2017 4:20 pm

Re: Schifty Rating Pack Coming

Post by Schifty031 »

In one week already 320 players created so its a quarter what free rating pack provide, dont worry ;)
Schifty031
The Passion One / Le Passionné
Posts: 153
Joined: Wed May 10, 2017 4:20 pm

Re: Schifty Rating Pack Coming

Post by Schifty031 »

An update:

Now 589 forward played at least one game are done (NHL)
Schifty031
The Passion One / Le Passionné
Posts: 153
Joined: Wed May 10, 2017 4:20 pm

Re: Schifty Rating Pack Coming

Post by Schifty031 »

Now all player who played at least one game NHL in 16-17 are done, Now i update rookiness/contract/missing player per team who never played NHL in 16-17.
stever8200
The Accomplished One / L'Accompli
Posts: 122
Joined: Mon Sep 03, 2007 2:37 pm

Re: Schifty Rating Pack Coming

Post by stever8200 »

Lache pas j'ai bien hâte de voir tes côtes,je sais pas si tu vas mettre un prix $$$ mais moi je serai prêt a payé assuré si elle sont aussi bien que le travail que tu semble faire !!!
Schifty031
The Passion One / Le Passionné
Posts: 153
Joined: Wed May 10, 2017 4:20 pm

Re: Schifty Rating Pack Coming

Post by Schifty031 »

Merci!

Les cotes vont jouer entre 63 a 80kek en overall, ma philosophie est que tout joueur peut jouer pro un coup repecher ou proche de. Y'a pas plus crissant des cote de 50 ov pour des joueur de farm
Schifty031
The Passion One / Le Passionné
Posts: 153
Joined: Wed May 10, 2017 4:20 pm

Re: Schifty Rating Pack Coming

Post by Schifty031 »

Voila, toutes les teams sont prete AHL et NHL, tous les UFA y sont, tous les referee et linesmen.Il me reste juste a addé les coach, ensuite le pack simple NHL/AHL sera pret et je vais continuer avec le pack complet avec les autres ligues
Post Reply