New NHL Standing Rules / Nouvelle Règles NHL Classement

Official Announcements / Annonces Officiel
Post Reply
SimonT
STHS Owner / Propriétaire du STHS
Posts: 14769
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:18 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

New NHL Standing Rules / Nouvelle Règles NHL Classement

Post by SimonT »

Hi everyone.

Recently, I received a lot of questions related to the new NHL standing rules so let me answer some here.

Q: What options do I need to change?
A: 1) Align your League with the correct divisions / conferences with the ‘Align Pro League’ option & 2) Modify the ‘How many division leaders’ option from 1 to 3.

Q: The interface shows me an empty division after I realigned the league.
A: This is normal. The interface will always show an empty division. The HTML Output will not show empty divisions.

Q: My standing HTML output conference is not updated.
A: If you are in off-season and your entry draft is not started, this is normal. The conference standing will update after you start your entry draft or start a season or preseason.

Thank you.

Bonjour.

Récemment, j'ai reçu un grand nombre de questions liées aux nouvelles règles du classement de la LNH alors permettez-moi de répondre à quelques-unes ici.

Q: Quelles options dois-je changer?
A: 1) Alignez votre ligue avec les bonnes divisions / conférences avec l’option ‘Align Pro League’ & 2) Modifier l’option ‘How many division leaders’ de 1 à 3.

Q: L'interface me montre une division vide après avoir réaligné la ligue.
A: C'est normal. L'interface va toujours montrer une division vide. L’output HTML ne va pas montrer les divisions vides.

Q: L’output HTML du Classement n’est pas mise à jour.
A: Si vous êtes en mode hors-saison et votre repêchage amateur n'est pas démarré, c'est normal. Le classement des conférences sera mise à jour lorsque que vous démarrez votre repêchage amateur ou de commencer une saison ou présaison.

Merci.
-SimonT
Forum Administrator / Administrateur du Forum
STHS Owner / Propriètaire du STHS
English V2 & V3 Manual - Manuel V2 & V3 Français
Post Reply