Comment / Commentaire

Official Announcements / Annonces Officiel
Locked
SimonT
STHS Owner / Propriétaire du STHS
Posts: 14769
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:18 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

Comment / Commentaire

Post by SimonT »

1) Read
I'm tired of repeating the same thing 10 times on the forum. You are not reading that I said, you are not making your research before answering your question, you always doubt what I said.

I really don't know what to do! Should I start locking topics? Should I start ignoring question and/or users? Should I simply close the forum for a month?

2) Overall
You are like kids with OV. It seems that you just don't get it. It's has no impact in the STHS and the formula won't change anymore. I won't go back to the old formula even as an option and if it was only of me, overall wouldn't even exist in the STHS. From now on, I'll ignore any complaints, comments, suggestion and questions about the overall.

Thank you.

1) Lecture
Je suis fatigué de répéter la même chose 10 fois sur le forum. Vous ne lisez pas ce que j'ai dis, vous ne faîte pas de recherche avant de poser vos questions, vous n'arrêter de remettre en doute ce que je dis.

Je ne sais pu quoi faire! Est-ce que je devrais commencer à barrer des sujets? Est-ce que je devrais commencer à ignorer des questions et/ou des usagers? Est-ce que je devrais simplement fermer le forum pour un mois?

2) Overall:
Vous êtes comme des enfants avec les OV. On dirait que ça n'entre pas. Ça aucun impact dans le STHS et les formules ne changeront plus. Je ne vais PAS revenir à l'ancienne formula même en option et si ça aurait été juste de moi, l'overall n'aurait même pas existé dans le STHS. À partir d'aujourd'hui, je vais ignorer toutes les plaintes, commentaires, suggestions et question à propos de l'overall.

Merci.
-SimonT
Forum Administrator / Administrateur du Forum
STHS Owner / Propriètaire du STHS
English V2 & V3 Manual - Manuel V2 & V3 Français
SimonT
STHS Owner / Propriétaire du STHS
Posts: 14769
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:18 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

Post by SimonT »

Ce sujet était supposé être barré depuis le début. Il est maintenant barré et tout les réponses ont été effacé sans être lu.

This post was supposed to be lock from the start. It's now lock and all reply has been erased without being read.
-SimonT
Forum Administrator / Administrateur du Forum
STHS Owner / Propriètaire du STHS
English V2 & V3 Manual - Manuel V2 & V3 Français
Locked