End of Support for Branch 1.0.* / Fin du Support pour la Bra

Official Announcements / Annonces Officiel
Post Reply
SimonT
STHS Owner / Propriétaire du STHS
Posts: 14755
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:18 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

End of Support for Branch 1.0.* / Fin du Support pour la Bra

Post by SimonT »

As you know, I keep on supporting the previous version of the simulator (Version 1.0.0 to version 1.0.7). This first version of the simulator was release in February 2007 and has since been replaced by the version 1.1.* (Version 1.1.0 to version 1.1.2) since February 2008. Since February 2008, I start programming a brand new version call V2 for version 2.0 that I plan on releasing somewhere in 2009; it could be January or December, it depend my free time. (The alpha was release today to my private group of beta-testers.)

Because of headache of supporting 3 different base code (1.0, 1.1 and 2.0), I decided to stop releasing update to the 1.0.* base code. Version (1.0.8) will be the last version of the 1.0.* base code and should be release in December 2008. I strongly suggest anyone using a 1.0.* version to migrated to version 1.1.2 or more at their next off-season.

Thank you.

Comme vous le savez, je continue à supporter les anciennes versions de simulation (Version 1.0.0 à 1.0.7). La première version du simulateur a été disponible en Février 2007 et a maintenant été remplacé par la version 1.1 (Version 1.1.0 à 1.1.2) depuis Février 2008. Depuis Février 2008, j'ai commencé à programmer une version complètement nouvelle nommé V2 pour version 2 que je compte rendre disponible au courant de 2009; ça pourrait être Janvier comme décembre, ça dépend de mon temps libre. (La version alpha a été rendu disponible aujourd'hui à mon groupe privé de béta-testeurs.)

À cause des problèmes pour supporter les 3 versions du code (1.0, 1.1 et 2.0), j'ai décidé arrêter de fournir des mises à jour pour la version 1.0 du code. La version 1.0.8 qui sera rendu disponible en Décembre 2008 sera la dernière version pour la version 1.0.* du code. Je suggère très fortement que tout les utilisateurs d'une version 1.0.* basse à la version 1.1.2 ou plus dès leur prochaine entre-saison!

Merci.
-SimonT
Forum Administrator / Administrateur du Forum
STHS Owner / Propriètaire du STHS
English V2 & V3 Manual - Manuel V2 & V3 Français
Post Reply