V2 : Rating pack / Pack de rating

Official Announcements / Annonces Officiel
Post Reply
SimonT
STHS Owner / Propriétaire du STHS
Posts: 14759
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:18 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

V2 : Rating pack / Pack de rating

Post by SimonT »

Hi.

Today, I’m also publishing 6 ratings packs and 3 NHL league for V2. These rating packs come from previous V1 ratings than I migrate to V2. With each rating pack and league file, I’m also providing suggest pro league setting so your league options are the closest to the NHL league stat. These settings are found by simulating multiple seasons automatically with different settings and take days to finish; but they are worth it! ;)

In the future, for any pack rating published on my website, I will provide the best simulation option. But only for commissioners who publish their Rating pack. :) I hope this will encourage commish to publish their original rating pack.

Thank you.

Bonjour.

Aujourd'hui, je publie aussi 6 packs de rating et 3 ligues de la LNH pour la V2. Ces packs de rating proviennent des fichiers de côtes de la V1 que j’ai migré vers la V2. Avec chaque pack de rating et fichiers de la ligue, je fournis également une suggestion pour vos options de simulation Pro afin que vos stats de la ligue soient les plus proches des stat de la LNH. Ces réglages sont trouvés en simulant plusieurs saisons automatiquement avec plusieurs réglages différents et prend des jours pour terminer, mais ils valent la peine! ;)

Dans l’avenir, pour tout pack de rating publié sur mon site web, je vais fournir le meilleur réglage de simulation. Mais seulement pour les commissaires qui publient leur pack de rating. :) J'espère que cela va encourager les commissaires à publier leur pack de rating original.

Merci.
-SimonT
Forum Administrator / Administrateur du Forum
STHS Owner / Propriètaire du STHS
English V2 & V3 Manual - Manuel V2 & V3 Français
Post Reply