Please read BEFORE posting / Lire AVANT de poster!

Your suggestions are always welcome. / Vos suggestions sont toujours bienvenues.
Locked
SimonT
STHS Owner / Propriétaire du STHS
Posts: 14756
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:18 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

Please read BEFORE posting / Lire AVANT de poster!

Post by SimonT »

1) Make sure your suggestions would be useful for the entire STHS community. If you ask me a suggestion telling that in your league, you do that and you would like that option for your league, I'll ignore you.
2) If you suggestion doesn't get approval for a few others users, I won't do it.
3) If I put a condition in the creation of the suggestion or I do it but less functional that you ask for, thank me instead of complaining! Too much complaining will result in your suggestion being ignored.

Thank you,

1) Soyez sûr que votre suggestion serait utile pour l'entièrement communauté STHS. Si vous me demandez une suggestion en me disant que dans votre ligue vous faîtes ça et vous aimeriez une option pour votre ligue, je vais vous ignorer.
2) Si votre suggestion n'obtient pas l'approbation d'autres utilisateurs, je ne la fais pas.
3) Si je mets une condition à création d'une suggestion ou que je la fais mais moins fonctionnel que vous demandez, dit-moi merci à la place de vous plaindre! Trop de plainte va résulté que votre suggestion sera ignorée.

Merci.
-SimonT
Forum Administrator / Administrateur du Forum
STHS Owner / Propriètaire du STHS
English V2 & V3 Manual - Manuel V2 & V3 Français
Locked