Database update

Everything about SIM Hockey League Web Portal Version 1:; request, support, suggestions, etc / Tout ce qui touche au SIM Hockey League Web Portal: demandes, support, suggestions, etc
Locked
bond007
The Passion One / Le Passionné

Database update

Post by bond007 » Fri May 04, 2012 11:54 am

hi

I want to upgrade web portal from version 1 (STHS1) to version 3 (STHS2), but my database is not up to date so I have some problems to update.
If you have the sql file of version 2.5 (for STHS 1 web portal) or all the updates from 2.0 to 2.5 (only the sql files), I would appreciate it if you could send me a copy at prez@lchv.biz

Thank you!

Je veux migrer le portail de la version 1 (STHS1) à la version 3 (STHS2), mais comme je n'ai pas les derniers updates de la version 1 et que je n'y ai pas accès sur le site web, j'ai quelques problèmes.
Quelqu'un aurait soit un fichier .sql du portail STHS 1 version 2.5? ou encore les différents fichiers update (Database Backup) de la version 2.0 à la version 2.5.
Vous pouvez me les envoyer à prez@lchv.biz, ça m,aiderait énormément surtout que je n'ai pas de réponse de SimHL pour les obtenir.

merci!

Locked