Looking for a league/Recherche une ligue

Looking for a GM or a league? This is the place to put your ads. / Vous cherchez un GM ou une ligue? C'est le forum pour mettre votre publicité.
Post Reply
Zubial
New in Town / Le Ptit Nouveau
Posts: 2
Joined: Mon May 22, 2006 11:35 pm

Looking for a league/Recherche une ligue

Post by Zubial »

Hi everyone, my name is Zubial. I took a 2 years off from any simulated hockey league. I was the creator of the EHL (still active with a new commish, im no more related to it). I did the Zubial's rating for 5 years and was really into it back to 2005.

Im now looking for a league that is

A) A new league but the commish is not a new commish. Someone who just starting something new with experience.

or

B) An existing league (2+ years) in need of a GM. Im not looking for the best team but im not looking for a crappy team that had a GM destroying the team.


I'm looking for a league that does 1 season per year with real NHL players and NHL draftees.

my email and msn : [email protected]

Send me an email because I wont check here everyday

Thank You

Zubial
-----------------------------------------------------------------------
Bonjour à tous, je suis Zubial, après 2 ans à ne plus être dans aucune ligue, je suis à la recherche d'une ligue. Je suis celui qui a créé la EHL qui existe encore mais sans moi. J'ai fait les cotes Zubial pendant 5 ans. J'étais réellement impliqué jusqu'en 2005.

Je suis à la recherche d'une ligue de type NHL avec des joueurs NHL et des repechages de joueurs qui seront dans la NHL.

A) Une nouvelle ligue avec un commissaire qui a déja été commissaire d'une ancienne ligue et qui veut partir qqchose de nouveau.

ou

B) Une ligue qui existe depuis + de 2 ans qui recherche un DG. Je ne cherche pas le gros club mais je suis pas + intéressé à une équipe qui a été démoli par un DG pendant un bout.

Je cherche une ligue qui fait 1 saison par année.

mon courriel et mon msn : [email protected]

écrivez moi , je viens pas faire mon tour ici très souvent.

Merci

Zubial
Post Reply