Two news / 2 Nouvelles

Any questions related to version 2 or version 3 should be ask here. / Toutes les questions sur la version 2 ou la version 3 devraient être demandées ici.
Locked
SimonT
STHS Owner / Propriétaire du STHS
Posts: 14789
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:18 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

Two news / 2 Nouvelles

Post by SimonT »

First of all, I republish the version 2.0.1 again today to fix a stupid issue that I create in 2.0.1 where auto-lines would put the backup goalies instead of the as first goalie. This is because I didn’t understand correctly one issue regarding the auto-lines for farm where you only 1 goalie. If you already download version 2.0.1, it’s highly recommend to download it again.

Secondo, I’m committed to sell the best product out there. But some of you are not satisfied with the simulating engine because you think it’s too random. But in the first 6 month of product, I never received any complaint about it. So in May 2010 with the release 0.9.8 I froze the code in order to focus my attention on fixing bugs. For me, it’s was clear from that day forward that I would not make any modification to the simulating engine. You must understand that tweaking all the formula of simulating engine to achieve a result close to the NHL requires me to spend around 100 hours on the engine.
Based on this conclusion, I decided that in early 2011 (January to Mars), I was going to spend time refining the simulating engine to make it less random.

Thank you.

Premièrement, j’ai republié la version 2.0.1 à nouveau aujourd'hui pour corriger un problème stupide que je créé dans la 2.0.1 où l’auto lines mettait le deuxième gardien comme premier gardien. C'est parce que je n'ai pas bien compris un problème à propos de auto-lines pour les mineurs où il y avait 1 seulement gardien. Si vous aviez déjà téléchargé la version 2.0.1, il est fortement recommandé de la téléchargé à nouveau.

Secondo, je me suis engagé à vendre le meilleur produit sur le marché. Mais certains d'entre vous ne sont pas satisfaits de l’engin de simulation car selon vous, il est trop aléatoire. Mais dans les 6 premiers mois de produit, je n'ai jamais reçu aucune plainte sur ça. Donc en mai 2010 avec la publication de la version 0.9.8, j'ai gelé le code afin de me concentrer mon attention sur la correction de bogues. Pour moi, il était clair qu’à partir de ce jour-là que je ne ferais plus de modification à l’engin de simulation. Vous devez comprendre que le peaufinage de tous la formule de l’engin de simulation pour obtenir un résultat près de la LNH m’oblige de passer autour de 100 heures de travail sur le l’engin de simulation. Basé sur ses conclusions, j’ai décidé qu’au début 2011 (janvier à mars), j’allais passer du temps à peaufiné l’engin de simulation pour le rendre moins aléatoire.

Merci.
-SimonT
Forum Administrator / Administrateur du Forum
STHS Owner / Propriètaire du STHS
English Manual - Manuel Français
fo0l
The Accomplished One / L'Accompli
Posts: 70
Joined: Mon Aug 10, 2009 12:46 pm

Re: Two news / 2 Nouvelles

Post by fo0l »

Bonne nouvelle, j'ai vraiment hâte que ça sorte.

C'est pas le gars de FHL qui aurait fait ça pour nous finalement:)

Donc d'ici la prochaine saison, mon équipe va gagner plus de match :lol:
NHA
The Accomplished One / L'Accompli
Posts: 53
Joined: Sat May 12, 2007 7:52 pm

Re: Two news / 2 Nouvelles

Post by NHA »

Thank you! Appreciate all the work that you put in to keep STHS growing and getting better.
ynohtna
The Addict / Le Drogué
Posts: 770
Joined: Mon Aug 14, 2006 5:15 pm
Location: Vancouver, BC
Contact:

Re: Two news / 2 Nouvelles

Post by ynohtna »

cool

for the record, my league was using V1 last year as V2 wasn't ready yet. I wanted to go straight to V2 but it wasn't ready :)
BFHL Admin/Commish
http://www.thebfhl.ca/bfhl
Now in Season 15, using BRHL Player v2.1 Ratings modified.
Locked