Simulation Engine 2.1 / Engin de Simulation 2.1

Official Announcements / Annonces Officiel
Post Reply
SimonT
STHS Owner / Propriétaire du STHS
Posts: 14775
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:18 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

Simulation Engine 2.1 / Engin de Simulation 2.1

Post by SimonT »

Hi everyone.

I want to know that in version 2.0.6 of STHS, I consider the simulation engine 2.1 is finally ready for its public release. But I will not make the same mistake that with engine 2.0 and receive complains after the public release. That why the simulation engine 2.1 is available for testing since version 2.0.3.

As I said before, I don’t intent to release the version 2.1 of the simulation engine for regular league simulation without having enough feedback. So I really hope people will take the time to beta-test the new simulation engine and send me feedback. More information here: http://sths.simont.info/Forum/viewtopic.php?f=29&t=8424

Thank you.

Bonjour.

Je veux que vous sachiez que dans la version 2.0.6 du STHS, je considère que l’engin de simulation 2.1 est finalement prêt pour sa publication publique. Mais je ne veux pas faire la même erreur qu’avec l’engin 2.0 et recevoir des plaintes après sa publication. C'est pourquoi l’engin de simulation 2.1 est disponible pour des essais depuis la version 2.0.3.

Comme je l'ai déjà dit, je n'ai pas l'intention de sortir la version 2.1 de l’engin de simulation pour des ligues régulières sans avoir suffisamment de rétroaction. Donc j'espère vraiment que les gens vont prendre le temps de beta-test du nouveau moteur de simulation et m’envoyer de la rétroaction. Plus d'informations ici: http://sths.simont.info/Forum/viewtopic.php?f=29&t=8424

Merci.
-SimonT
Forum Administrator / Administrateur du Forum
STHS Owner / Propriètaire du STHS
English V2 & V3 Manual - Manuel V2 & V3 Français
august
The Crazy / Le Fou
Posts: 440
Joined: Mon Oct 23, 2006 7:00 am

Re: Simulation Engine 2.1 / Engin de Simulation 2.1

Post by august »

Si je comprend bien on peut faire des test, mais c'est pas possible de se servir de la verison 2.1 pour la saison qui s'en vient?
SimonT
STHS Owner / Propriétaire du STHS
Posts: 14775
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:18 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

Re: Simulation Engine 2.1 / Engin de Simulation 2.1

Post by SimonT »

Si tu attend jeudi, ça sera possible. ;)
-SimonT
Forum Administrator / Administrateur du Forum
STHS Owner / Propriètaire du STHS
English V2 & V3 Manual - Manuel V2 & V3 Français
august
The Crazy / Le Fou
Posts: 440
Joined: Mon Oct 23, 2006 7:00 am

Re: Simulation Engine 2.1 / Engin de Simulation 2.1

Post by august »

Bonne nouvelle Simon!!
Post Reply