New Year / Nouvelle Année
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New Year / Nouvelle Année
Hi everyone.
If you are running an old version of the STHS or STHS Client, you might get the « You are running an out of date version” error message on January 1st. If you get this error, simply download the latest version of the STHS for your license. If you have version 2 license, download version 2.3.6. If you have a version 3 license, download version 3.0.9.
Happy New Year to everyone.
Bonjour.
Si vous utilisez une vieille version du STHS ou STHS Client, vous pourriez obtenir le message d’erreur suivant le 1er janvier : « You are running an out of date version”. Si vous obtenez cette erreur, téléchargez simplement la dernière version de la STHS pour votre licence. Si vous avez la version 2, téléchargez la version 2.3.6. Si vous avez une licence de version 3, téléchargez la version 3.0.9.
Bonne année à tous.
If you are running an old version of the STHS or STHS Client, you might get the « You are running an out of date version” error message on January 1st. If you get this error, simply download the latest version of the STHS for your license. If you have version 2 license, download version 2.3.6. If you have a version 3 license, download version 3.0.9.
Happy New Year to everyone.
Bonjour.
Si vous utilisez une vieille version du STHS ou STHS Client, vous pourriez obtenir le message d’erreur suivant le 1er janvier : « You are running an out of date version”. Si vous obtenez cette erreur, téléchargez simplement la dernière version de la STHS pour votre licence. Si vous avez la version 2, téléchargez la version 2.3.6. Si vous avez une licence de version 3, téléchargez la version 3.0.9.
Bonne année à tous.
-SimonT
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Re: New Year / Nouvelle Année
Salut
J'ai downloadé la dernière version client 3.0.9 version 6 novembre 2016 et l'erreur survient encore (You're running a out of date version v3). Que faire?
Merci
J'ai downloadé la dernière version client 3.0.9 version 6 novembre 2016 et l'erreur survient encore (You're running a out of date version v3). Que faire?
Merci
Re: New Year / Nouvelle Année
Hello and Happy New Year!
I have downloaded that newest version and my V2 is working. But I can't any of my Client versions working!
V3 is working too, but not any Clients!
What have I done wrong?
Thanks,
Mika
I have downloaded that newest version and my V2 is working. But I can't any of my Client versions working!
V3 is working too, but not any Clients!
What have I done wrong?
Thanks,
Mika
Re: New Year / Nouvelle Année
Effectivement, la dernière version du Client en download sur le site est out of date
Une mise à jour rapide à prévoir?
Une mise à jour rapide à prévoir?
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Re: New Year / Nouvelle Année
Sorry for the client version. It's fixed.
Désolé pour la version client. C'est corrigé.
Désolé pour la version client. C'est corrigé.
-SimonT
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Re: New Year / Nouvelle Année
I still get an out of date client error
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Re: New Year / Nouvelle Année
Try again. Update the file in the wrong folder.
-SimonT
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Re: New Year / Nouvelle Année
Looks good now Thanks
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Re: New Year / Nouvelle Année
Malwarebytes and Webroot SecureAnywhere continue to flag STHS V3 Client : Version 3.0.9 - Release the 2017-01-01 as malware
edit: finally got it on the exclusions list, but still its stupid those programs even flag it as malware
edit: finally got it on the exclusions list, but still its stupid those programs even flag it as malware
Re: New Year / Nouvelle Année
After downloading the newest 3.0.9 clients for our GMs this morning and 2.3.6 STHS for myself, when I am clicking on any player on any roster in the STHS, I get a window popping up saying general error. Is anyone else getting this?
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Re: New Year / Nouvelle Année
In both the STHS and STHS Client? Or only Client?
-SimonT
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Re: New Year / Nouvelle Année
In only the STHS.
Where I used to be able to go to any team and double click a player on the roster and see his bio and contract etc. it just gives me an error and won't do it. If I single click on any player, I get the error. If I go to edit player and it will give me the error window but when I close the window, it will still let me see the bio.
Where I used to be able to go to any team and double click a player on the roster and see his bio and contract etc. it just gives me an error and won't do it. If I single click on any player, I get the error. If I go to edit player and it will give me the error window but when I close the window, it will still let me see the bio.
Re: New Year / Nouvelle Année
Pour ma part , le Simulateur fonctionne , mais le client ne fonctionne pas !! j'ai bien la dernière version !!
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Re: New Year / Nouvelle Année
Can you send me your league file by email so I can check it out?
-SimonT
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Re: New Year / Nouvelle Année
I just emailed it to you, sorry for the delay.SimonT wrote:Can you send me your league file by email so I can check it out?