RC 0.9.7 - Farm lines en simulant

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starfrit
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RC 0.9.7 - Farm lines en simulant

Post by starfrit »

J'ai découvert ceci en simulant des saisons entière sans lignes de DG

Quand je simule la première journée d'un calendrier, c'est les lignes des club Farm sont correct avec un auto-line, mais toutes les journées suivantes, les farm rosters ne sont remplis qu'avec des unknown.

J'ai eu ce bug dans au moins 3 saisons complète, et que je simule une journée par une, seule le Day 1 est correcte également. Dès le Day 2, plus rien ne fonctionne.

Tu peux le tester avec les fichiers que je t'ai envoyé tantot (enlève le salary cap par contre)

Et j'ai testé, le bug n'est pas à cause de mon calendrier spécial, le bug se produit même avec une scédule régulière
Martin poitras
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Icepilot
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Post by Icepilot »

I have the same problem, If you auto your farm roster & lines, it only seems to do it for 1 day.
Just wondering if it part of the sim to force GM's to make their farm linups for multiple days.
starfrit
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Post by starfrit »

I have nothing about the fact that GM's have to do their lines, but I'd like to have realistic stats alos at the end of the season. IF a team has 3-4 Unknown, we'd still have good stats, but 20 unknown ???
Martin poitras
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SimonT
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Post by SimonT »

It's normal.

Farm Lines are never check if they are correct or not. If they are not correct or empty, the unknown's players just take the spot!

Since 0.9.7, the STHS always move lines from Day 2 to Day 1 after a simulation. So if your day 2 is empty, your simulation for the farm will be all with Unknown Player.
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laving
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Post by laving »

Is there a reason why the sim doesn't check the farm lines? Why is there a difference between Pro lines and farm lines?
Icepilot
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Post by Icepilot »

So GM's who want somewhat accurate farm stats need to make sure they have at least a few days of farm rosters set.

Thanks, that's what i thought it was.

In my pre-season teams that did not do their farms lines usually lost the game 10-0, 11-0.
laving
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Post by laving »

So... The GMs HAVE to care about the Farm Team, to win some games. It can be good.
Icepilot
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Post by Icepilot »

That is my thinking, if my pro team is having a bad season i can still try to win in the farm.
laving
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Post by laving »

But in my league, no-one cares about the farm. :P

That will change next season, when I'm gonna use STHS. :P
Icepilot
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Post by Icepilot »

Yeah alot of GM's don't think the farm is important. But with the STHS it is nice to see the progression of your farm players during the season.

The FHL farm was not used very well and if a Commish wanted to do real Pro & Farm leagues he had to create 2 league.

It's nice to have it all in one, Keep up the great work Simon.
saku
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V 0.9.7 - Fichier output des lines

Post by saku »

Hé oui encore moi..

regarder.. plusieur line de plusieur équipes ont des unknow player PARTOUT...

c'est arrivé tout de suite apres que jaille outputer ma simulation

http://lnhsq.ln.funpic.org/LNHQ1-TeamLi ... itRedWings

merci
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SimonT
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Post by SimonT »

Arg! Tu lis pas!!
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starfrit
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Post by starfrit »

Mmm, ce sujet semble toucher particulièrement beaucoup de commish. Ça me fait penser au temps ou tout le monde chialait à propos des OV

Y'aurais tu moyen sinon de faire un auto line sans démolir les lignes déjà loadé dans le STHS lors d'une simulation précédente ?
Martin poitras
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saku
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Post by saku »

non en effet.. je nai pas vu se message..

sorry Simon
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SimonT
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Post by SimonT »

starfrit wrote:Y'aurais tu moyen sinon de faire un auto line sans démolir les lignes déjà loadé dans le STHS lors d'une simulation précédente ?
Dans la 0.9.8, j'ai déjà mis une option pour utilisé le partial auto line que j'ai introduit dans la 0.9.7.
-SimonT
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