CareerStat Major Upgrade / Mise à jour majeur de CareerStat

Official Announcements / Annonces Officiel
Post Reply
SimonT
STHS Owner / Propriétaire du STHS
Posts: 14775
Joined: Sat Oct 08, 2005 4:18 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

CareerStat Major Upgrade / Mise à jour majeur de CareerStat

Post by SimonT »

On this day of June 27 2012, a brand new version of STHS CareerStat is release. You can output your player’s history with the team they played each year, you can enter the year of the file you are loading to make a difference between season and playoff year and you can output CSV data of your player’s career stat. I strongly suggest you download it because it’s a major upgrade, big enough that I chance the version number from 1.0.4 to 2.0.0

Since the CareerStat software is open source, I also update the Source Code on the website and I update the STHS API Source Code at the same time.

Thank you.

En ce jour du 27 Juin 2012, une toute nouvelle version du STHS CareerStat est publiée. Vous pouvez sortir l'historique de vos joueurs avec l'équipe qu'ils ont joué chaque année, vous pouvez entrer l'année du fichier que vous chargez pour marquer une différence entre les saisons et les séries éliminatoires et vous pouvez sortir les statiques de carrière de vos joueurs en format CSV. Je vous suggère fortement de télécharger la nouvelle version car c'est une mise à jour majeure, assez grand pour que je change le numéro de version 1.0.4 à 2.0.0.

Puisque le logiciel CareerStat est open source, j'ai également mis à jour le code source sur le site et j’ai aussi mis à jour le Code Source STHS API .

Merci.
-SimonT
Forum Administrator / Administrateur du Forum
STHS Owner / Propriètaire du STHS
English V2 & V3 Manual - Manuel V2 & V3 Français
Post Reply